Известие

Collapse
No announcement yet.

Дойде зимата и ме накара да се замисля

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от van_dal Покажи съобщение
    Размишлявам и се сещам, щом при мен работи един от реотаните, значи системата е включена и работи, няма какво да и активирам повече.
    Тогава въпросът е какви са условията да се включат и другите степени?
    1. Да са ти включени правилно буксите. На повечето коли заводски не са.
    2. Да ти е здраво релето за втората степен. На практика то е и за третата
    3. Да стане достатъчно студено така че управлението да реши че има нужда от 2 и 3 степен.
    Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
    Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
    Peugeot 508 RXH 02.2013

    Comment


    • Преди да си задам малоумния въпрос ще кажа, че изчетох цялата тема и никъде не намерих отговор на въпроса. Може да ми е убягнал, може и да го няма въобще.
      Колата ми е 2004 147 JTD Dinstictive. Та как най-лесно (че нямам софтуери под ръка) да разбера дали я имам екстрата и дали е активирана. Бързо почва да духа леко топъл въздух, но все пак все още не са почнали нереалните студове, така че не мога да кажа със сигурност. Та къде трябва да погледна.

      Видях, че имаше сума снимки на букси, бушони, релета и т.н., но ако не се лъжа всички бяха за 156.
      '06 Alfa Crosswagon Q4

      Comment


      • Най-лесно е да видиш за предпазителя до акумулатора и дебелия силов проводник към него.

        едит- http://clubalfaromeo.com/forum/showp...9&postcount=91
        ex - 147 16v multijet

        Comment


        • Първоначално публикувано от ducaticorse Покажи съобщение
          Преди да си задам малоумния въпрос ще кажа, че изчетох цялата тема и никъде не намерих отговор на въпроса. Може да ми е убягнал, може и да го няма въобще.
          Колата ми е 2004 147 JTD Dinstictive. Та как най-лесно (че нямам софтуери под ръка) да разбера дали я имам екстрата и дали е активирана. Бързо почва да духа леко топъл въздух, но все пак все още не са почнали нереалните студове, така че не мога да кажа със сигурност. Та къде трябва да погледна.

          Видях, че имаше сума снимки на букси, бушони, релета и т.н., но ако не се лъжа всички бяха за 156.
          Навеждаш се ! Поглеждаш под жабката, към радиатора на парното, трябва да има 2 или 3 сини големи букси !
          Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
          159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
          NEW 159 2.0 JTDm Black TI

          Comment


          • Имам го значи. Засега по всичко личи, че си е активирано и си работи. Ще видя как е в големите студове, засега няма да го пипам.

            Иначе при 147 има ли избор на различни степени на работа и лятото добре ли е да се изключва, за да не работи напразно или предполагам няма смисъл?
            '06 Alfa Crosswagon Q4

            Comment


            • А освен този калорифер ,има ли някаква друга система , която да помага на двг. да загрява по-бързо? Няма ли свещи в антифриза или нещо друго?
              Alfa Romeo 146TD '97 156 2.4 20v
              sigpic

              Comment


              • На евро3 и нагоре няма подгревни свещи.
                ex - 147 16v multijet

                Comment


                • Жалко..мислех ,че съм открил причината за трудното загряване..
                  Alfa Romeo 146TD '97 156 2.4 20v
                  sigpic

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
                    Най-лесно е да видиш за предпазителя до акумулатора и дебелия силов проводник към него.

                    едит- http://clubalfaromeo.com/forum/showp...9&postcount=91
                    Започна да се захлажда и уикенда ще проверя дали я имам тази система и дали е активирана, ако не е ще я активирам. Колега гледам, че и ти имаш 147-мица. Активирането така ли се прави http://postimg.org/image/igubfw43h/ ? Или трябва още нещо да пипнем?

                    Comment


                    • Така, да.
                      След това се прави прокси алайнмънт.
                      ex - 147 16v multijet

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
                        Най-лесно е да видиш за предпазителя до акумулатора и дебелия силов проводник към него.

                        едит- http://clubalfaromeo.com/forum/showp...9&postcount=91
                        При мен изглежда по същия начин. Имам и две сини букси под жабката. Обаче едната има прекъснат кабел, който си е там. Не знам на какво се дължи това Дали нарочно или не. Имам и още една синя букса, но мисля, че няма връзка с тези.

                        Ще се гледа явно на диагностика, но може и да има нещо нередно хардуерно.
                        Attached Files
                        Last edited by RoMeO_156_GTA; d.m.y г., 19:14.
                        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v Distinctive
                        Fiat Punto Mk1 1.2 Fire
                        Ex: BMW E61 530 Xi

                        Comment


                        • В крайна сметка шибаните букси как трябва да са наредени, че да пуска и другите степени освен 1ва ?
                          Къде точно се намират тези сини букси, че залягах в краката на пасажерското място, ама не успях да видя такива ?
                          Акумулатора има всички свързани кабели и 30 и 60А плоски бушони. До филтъра има два бушона червен и зелен. Това ме навежда на мисълта, че има такава чудесия.
                          Когато пробвах след 5 минути работа на място и вкючване да върти въздух от купето, задуха топло.
                          И може ли през ОБД2 да се активира ?
                          Last edited by vgp_sas; d.m.y г., 00:37.
                          Mercedes S320 W220
                          Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 mJTD 16v 140cv+++

                          Comment


                          • Абе се недооправена работа с тези италянци. Не са направени за зимата и това е. Вчера карах 20км и като духа вътре на макс парното - колата не вдига повече от 60-70 градуса, като спра парното и заковава малко под 90. Спирам за 10 мин. и вече е паднала на 50 гр. акъла не ми го побира ?
                            156 Sportwagon 02'

                            Comment


                            • Термостат.
                              По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                              конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                              Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                              Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                                Термостат.
                                Колко JTD-та си карал и готов ли си да се обзаложиш за твърдението си ?

                                Първоначално публикувано от van_dal Покажи съобщение
                                Абе се недооправена работа с тези италянци. Не са направени за зимата и това е. Вчера карах 20км и като духа вътре на макс парното - колата не вдига повече от 60-70 градуса, като спра парното и заковава малко под 90. Спирам за 10 мин. и вече е паднала на 50 гр. акъла не ми го побира ?
                                Приемам, че си сменял термоса, в такъв случай - НЕ СИ ЛИ СВИКНАЛ вече ?
                                ex - 147 16v multijet

                                Comment

                                Working...
                                X